عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسل 10ماه و20 روز خودم

1390/11/6 0:56
نویسنده : مامان شراره
818 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم.عسل شیرینم.الهی قربونت برم که روزبه روز شیرینتر میشی ومن وبابایی وصنم ازاینکه امسال توروداریم همیشه خداروشاکریم.

دختر گلم ماشالله هرروز شیطونتراز روز قبل میشیابرومثل نی نی که توکارتون تام وجری بودش یه لحظه یه جا بند نمیشی تا میاریمت کنارخودمون که بشینی دوباره شروع به حرکت میکنی ومیری.خواهرت میاد دنبالت ومیاردت سرجای اولت ولی تو دوباره برمیگردی سراغ شیطونی کردن خودت.

یاد گرفتی وقتی میشینی پای خوشگلتو میندازی رو اون یکی پات.(اینم ادای جدیدته)وکم کم داری تنهایی ایستادنو تمرین میکنی.ماچ

درهر حال ما که عاشقتیم عزیزمممممممم.حالا بریم سراغ عکسهات.اخه خیلی وقته تووبلاگت برات عکس نذاشتم شیرین خانومماچ

 

عسل شاد وخندون چون رفته اتاق انجیش.(اخه عسل عاشق ابجیشه)

عسل درحال خوردن پفکقهر قهرنه عسل دیگه ازاینکارا نکنی.برات خوب نیست

الهی قربون خنده هات بشم من.شیرین بانوی خودمبغل

عسل وبیرون رفتن با مامانی وابجیش در یه روز سرد

اینم مدل جدید نشستن عسلیزبان

عسل وکشتی گرفتن با لب تاب بابایی

عسل و فضولی کردن در کامپیوتر مامانی

عسل ونای نای کردننیشخند

اینم خانومی باروسری که بااین سنش از حجاب خوشش نمیادابرو

الهی قربون خنده هاتو اون دندونای تا به تات بشم من عزیز دلم.هزارماشالله به توماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
6 بهمن 90 1:47
وایییییی چه دختر خوشمزه وشیرینی داری خداحفظش کنه ایشالاه زیر سایه پدر ومادر آبجی جونش بزرگ بشه


متشکرم مریم جان.
مامان عسل
8 بهمن 90 9:10
ماشالا چقدر تو شيرين و نازي خاله معلومه حسابي هم بلا شديا حسابي شيطوني ميکني خاله اون مدل پا رو پا انداختنت هم خيلي نازه عسل من هم از همون اول هميشه تا بشينه پاشو ميندازه رو پاش امکان نداره اين کارو نکنه!!! فکر کنم ارثيه بين عسل ها زنده و شاد باشي هميشه کنار مامان و بابا و خواهر مهربونت


مرسی مامان عسل خوشگل.شما لطف دارین
مهسا مامان مرسانا
8 بهمن 90 11:03
هزار ماشاالله به این عسل بانو......خدا حفظش کنه عزیزم....عاشق اون مدل نشتنتش شدم که پاهاش رو روی هم می ذاره......


مرسی مهسا جونم.عسل هم ازراه دور هم خودت هم مرسانا جونو میبوسه
متین مامی ایلیاl
9 بهمن 90 23:48
ای جانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم، عزیزم
شراره جون از طرف من 100000000 تا بوسش کن، ماشالا.
میام می خورمتا جوجوئی


سلام متین جان ممنونم عزیزم تو لطف داری گلم
محمد
10 بهمن 90 14:01
ماشاءالله .داره برای خودش خانمی میشه.


سلام متشکرم .نظرلطفتونه
نرگس
11 بهمن 90 9:01
کارهای این نفش خانم خیلی شبیه پسره منه پسر منم نمی خواهد کلاه روسر باشه و سریع درمیاره حتی تو هوای سرد تازه روسری منم از سرم می کشه مدل نشستنشم دقیقاً شبیه نی نی شماست خدا همه نی نی ها رو حفظ کنه انشاءالله
مامان فرزانه
14 بهمن 90 0:48
سلام شراره خانم خوبی عسل خانمم خوبه عسل جون از طرف من ببوس عکساش خیلی قشنگه به خانواده سلام برسان شب خوش: