عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسل بانویی که چندروزه دیگه 11 ماهش تموم میشه

1390/11/11 23:11
نویسنده : مامان شراره
678 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل   من امروز با کلی عکس اومدم.ماشالله به تو عزیز دلم که روز به روز شیرینتر میشی.جوجه کوچولوی من .بابا و مامان وصنم عاشقتیم.

دوهفته ای میش که برات یه جفت دمپایی گرفتیم که خیلی نازن ولی متاسفانه تو از دمپایی هات میترسی نیشخندودوست نداری پات کنینیشخندامشب هم میخوام عکس اولین دمپایی زندگیتو اینجا میذارم که براهمیشه تو ذهنمون بمونه.

اینم عکس دمپایی خوشگلت

این پای خوشگلت که نمیذاشتی اون یکی رو برات پات کنیم.گفتم که میترسیدیزبان

اینم دستها وپاهای خوشگلتتتتتتت

اینم اشپز کوچولوی منه

یکی نیست بگه موش موشی اون زیر چیکار میکنی

الهی قربونت برم شیرین خودم.توروخدا ببینید توعکس زیر ماشالله چقدر شیرینه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان عسل
12 بهمن 90 11:36
اي جونم عسل شيرين چرا از دمپايي هاي خوشگلت ميترسي خاله ؟ چه خرگوش خانوم ناز و عسلي هم شدي هزار ماشالا همه عکس ها خيلي خوشگلن دست مامان مهربونت هم درد نکنه به اين خوشگلي عکس هاي تو گل دختر ناز رو درست کرده


نمیدونم خاله .خودمم دوست دارم نترسم ها ولی هی میترسم.:d
متشکرم خاله جون.هم من هم مامان روی ماه عسلو مببوسیم
خاله سپیده
12 بهمن 90 13:55
سلام عزیز دلم خوبی خوشکل خاله؟الهی که من قربونت برم تو چقدر نازییییییییییییییی کاش می تو نستم یه گاز از اون پاهای توپولت بگیرممممممممممم


سلام خاله سپیده خوشگلم.مرسی خاله جونم.اگه دوست داری پاهامو گاز بگیری با عمو پاشید بیایین خونه ما خوب.تا هم با تو هم با عموم بازی کنم.
خاله جون میبوسمت
مهسا مامان مرسانا
12 بهمن 90 15:05
قربون اون دست وپاهای خوشگل وسفیدت برم......با اون پهره دوست داشتنیت.....بوسسسسسسسسسسسسس.....(راستی منم آپم)


ممنونم خاله مهسا جونم.چشم همین الان میاییم وبه وبلاگ مرسانا جیگر سر میزنیم
مامان نادیا و نلیا
12 بهمن 90 22:27
وای خدا چه دستای خوشکلی داری عزیزم...


متشکرم خاله جونم
محمد
13 بهمن 90 10:32
عکسای قشنگی بودن دست شما درد نکنه . در کنار دخترای گلتون وهمسر مهربونتون سالم وشاد باشید
مامان فرزانه
14 بهمن 90 0:47
سلام شراره خانم خوبی عسل خانمم خوبه عسل جون از طرف من ببوس عکساش خیلی زیباست به خانواده سلام برسان شب خوش:


سلام فرزانه جون.ممنونم عزیزم.شما هم به خونواده سلام برسونید
محمد
20 بهمن 90 11:12
میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد


همچنین برشماهم مبارک
متین مامی ایلیا
20 بهمن 90 12:11
قربون اون دست و پاهای خوشگلت شیرین عسل خاله


قربونت برم متین جون.همیشه به عسل لطف داشتی عزیزم
پریسا مامی صدرا و صهبا
22 بهمن 90 16:44
الهی چه دختر نازی واقعا عسله. یه دنیا بوووووووووووووووس برای عسل خانوم. راستی تقویمتون رو تونسی بسازی درستش کردی خبرم کن بزارم تو وبلاگم


سلام چشم به محض اینکه تونستم بذارم توووبلاگ بهتون اطلاع میدم
مامان الینا
25 بهمن 90 0:04
وای مامانی چه نی نی نازی داریداااااا هزززار ماشاالله عکساخیلی خوب شدن


ممنونم مامان النا.چشماتون ناز میبینه