عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسلی که 14 روزه دیگه 1ساله میشه

1390/12/2 12:33
نویسنده : مامان شراره
732 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم.عسل شیرینم.الهی قربونت برم که روز به روز شیرینتر والبته شیطونتر میشی.دیگه چیزی به تولدت نمونده گل خوشگلم.ماچ

این روزا دیگه رسما یادگرفتی دنبال ابجی وباباییت گریه کنی.وقتی میبینی بابایی میخواد لباساشو بپوشه وبره بیرون میری وبه پاهاش اویزون میشی که مثلا توروهم باخودش ببرهزبان

درضمن خیلی هم فضول شدی وبه همه چی کار داری.از داخل کابینتها گرفته تا کشو لباسها وحتی گوشت خرد کردن وسبزی پاک کردنابرو

حالا بریم سراغ عکسهات

گفته بودم که به همه چی کار داره.اینم یک نمونه اش.داره با مامانش گوشت خرد میکنه

قربونت برم سفید برفی خودممممممم

ننه عسل درمیان کتابها وجزوه های بابایی

اینم یه عکس خنده دار از عسل.اینجا کلی خوشحاله که ابجی صنمش اومده وازخواب بیدارش کرده.ببینید چه ذوقی کرده بچه امنیشخند

عسل و خرابکاریهاش دراتاق خواهرش

اگه گفتید این خانوم کولی خوشگل کیه؟؟مژه

خوب معلومه عسل منه.شیرینه منه.خوشگل منه.شکلات منه.انگبین منه.

الهی قربونش برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرتین
2 اسفند 90 14:14
آفرین به عسل بانو که تو کارای خونه به مامانت کمک میکنی


اره مامان ارتین جون.خیلی بهم کمک میکنه.بهتر اینه که بگیم توهمه کارا فضوله
تینا
2 اسفند 90 22:53
ای جونم! دندوناشو! چقدر این روسری سکهداره بهش میاد موش موشی


مرسی تینای گلم .فسقلی خانوم فقط 2تا دندون داره فعلا.ولی دندون بالاییش هم داره اذیتش میکنه.فکر کنم تا یکی دوروزه دیگه بیاد بیرون
مامان عسل
3 اسفند 90 8:32
اي جونم عسل شيرين که کم کم داري 1 ساله ميشي خوشگلم پيشاپيش يکسالگي مبارک عزيزم عکس ها هم خيلي خوشگلن و معلومه حسابي دخمل بلايي هستيا هزارماشالا


قربونت برم مامان عسل خوشگله.چشماتون خوشگل میبینه.اره والله خیلی شیطوون وبلا شده
مهسا مامان مرسانا
3 اسفند 90 11:12
عزیزمممممممممممممممممم......عکس ها عالی بود خانومی....قربون این سفید برفی بشم...منم اپم خانومی


ممنونم مهسا جان.حتما میامک
مهسا مامان مرسانا
4 اسفند 90 0:08
عزیزم مامانم کارمنده خودش...سال دیگه بازنشست میشه...مگه وبلاگش رو ندیدی...مامان فری
مامان ثنا و ثمین
4 اسفند 90 2:07
الهی امان از دست این وروجکها که همش دوست دارن به مامانا کمک کنن.
راستی برای تقویم درست کردن میشه قدم اول رو بعد از اشنائی با فتوشاپ بهم بگید.ممنون میشم راهنمائیم کنید


چشم حتما کمکتون میکنم
مامان نسترن
4 اسفند 90 9:04
وای وای ماشاا...هزار الله اکبر به این خوشگل خانوم...واقعا اسمش برازندشه...عکسها عالی بودن خانمی.مخصوصا اونی که روسری اویز دار سرش بود...دلم خواست قورتش بدم(البته دور از چشم مامانی)از اشنایی با شما و فرشته کوچولوتون خوشحال شدم و ممنونم از اینکه به ما سر زدید

ممنونم نسترن جونم.لطف داری عزیزم.منم ازاشناییتون خوشحالم

مامانی فری
4 اسفند 90 9:53
قربون این دختر خنده رو و خوشکل اپ کردم منتظرت هستم عزیزم


چشم مامان فری جون.الان میام وبلاگ خوشگلتونو ببینم
مامان نسترن
4 اسفند 90 20:46
شراره جونم منم با افتخار شمارو لینک کردم
مامان فرزانه
4 اسفند 90 23:42
سلام خوبی شراره خانم عسل و صنم خانم خوبن عسل جان روز به روز شیرین تر میشه با این شیرین کاریاش اگه میشه این دفعه با لباس محلی ازش عکس بگیر شب خوش