عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسل یه کم بداخلاق

1390/12/8 13:01
نویسنده : مامان شراره
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

کی گفته عسل خانوم همیشه دختر خوبیه وهمیشه میخنده؟؟متفکر

نخیرمقهراینم نمونه اخمهاش .....

 

عسل این چندورزه یه کم مامانشو اذیت کرده.اخه لثه هاش متورم شده ودندونای بالاییش دارن سردرمیارن.نی نی من فقط دوتا دندون پایینی رو داره.واگه اون بالاییها هم بیان بیرون یه کم راحت میشیم.هم اذیتهاش کمتر میشه وهم اینکه خودش صاحب ٤تا دندون میشه.

عسلم معمولا بچه ها موقع دندون دراوردن اذیت میشن .عزیزم توهم صبور باش.خوب وارد دنیای ادم بزرگا شدن.وارد دنیای کباب خورها شدن نیشخنداین ناراحتیهاروهم داره خوشگلم

ولی شیرینم همیشه خندیدن بهت خیلی میاد.پس گلم کمتر اخم کن وهمیشه بخندماچ

الهی فدای اون چشمای درخشان وخوشگلت بشم مننننننننننننننننننننننبغلبغل

تو این عکس داره یه مسخره بازیهای خواهرش مبخندهابرو

عسل ودیدن برنامه بفرمایید شام ودست زدن وتشویق کردنشونتشویق

عسلی قهر کردهچشم

میگم مامانی این رنگ مو هم خیلی بهت میاد هازبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مهسا مامان مرسانا
8 اسفند 90 13:19
قربون اخمت....الهی که همیشه بخندی عسلک......ان شاالله مروارید های دخملمون در بیان واذیت نشه.... سفید برفی من


ممنونم مهسا جونم.خداکنه زودتر دندوناش دربیان
بازم مرسی
مامان ماهان نفسی
8 اسفند 90 13:46
همیشه بخند که با خنده زیباتری
چقدر نازه خدا حفظش کنه ممنون که به ماهان سر زدید با اجازه لینکتون کردم


سلام.منم ممنونم که به وبلاگ عسل اومدین.منم بااجازتون لینکتون کردم
tina
8 اسفند 90 19:53
ای قربون اون قهر کردنش! از این لاستیک یخی ها بهش بدی یه کمی لثه اش رو آروم می کنه. من میوه یخ زده هم به پسری میدم. امیدوارم زودتر دندونش نوک بزنه.


قربونت برم تینا جون.مرسی که باامید خوشگله میایی وبه عسلی سرمیزنی
محمد
9 اسفند 90 13:18
عسل خانم نکن اخم؟
امیدوارم همیشه سالم وشاد باشید


ممنونم ازلطفتون
مامان آرتین
9 اسفند 90 14:15
آخی عزیزمممممم لباس نارنجیه خیلی بهت میاد


ممنون خاله جون


مریم
10 اسفند 90 1:32
الهیییییییییییییییی ایشالاه دندون خوشکلت زودی در بیاد که اینقد اذیت نشی خوشکل خانوم


مرسی مریم جان.
مامان ثنا و ثمین
13 اسفند 90 8:52
عسیم.اخم نکن بهت نمیاد.ایشااله که زودی دندونات درمیاد و راحت میشی. مامانش من چون ناشی هستم بلد نیستم که عکس رو بیارم توی پیش زمینه ی تقویم و سایزش رو درست کنم.اگه میشه راهنمائیم کندعاتون میکنم
خاله سپیده
13 اسفند 90 13:27
الهیییییییییییییییی که من قربون اون قهر کردنت برمممممم خوشکل من


خدا نکنه خاله جونم
خاله سپیده
13 اسفند 90 13:27
الهیییییییییییییییی که من قربون اون قهر کردنت برمممممم خوشکل من


دوستتت دارم خاله جونمممممم
مهسا مامان مرسانا
13 اسفند 90 19:52



:
مهسا مامان مرسانا
13 اسفند 90 19:52



متین مامی ایلیا
13 اسفند 90 21:53
الهی خوشگلم
مامی جون به عسل خانم خوشگل همه چی میاد


متشکرم خاله متین جونم.ایلیاجونو ببوس
مامان نسترن
14 اسفند 90 22:21
ای جونم با اون اخمت عروسک...عسلمون در همه حالت خوردنی و دوست داشتنیه....امیدوارم مرواریدهای خوشگلت زودتر دربیان


ممنونم نسترن جان.چشات خوشگله عزیزم.
ازراه دور نیروانا جیگرو میبوسم
خاله سپیده
16 اسفند 90 0:21
سلام عسل جان خوبی جیگر خاله؟اولین بهار زندگیتو تبریک میگم انشالله 120 سال عمر کنییییییییییی تولدت مبارک عسل منننننننننننن خیلی دوست دارممممممممم


خاله سپیده ممنونمممممممممممممممم
منم خیلی دوستتون دارم
مرسی که تاریخ تولدمو فراموش نکردین:::::
عمو سمکو
16 اسفند 90 0:25
سلام ببلییییییییی جان ,عسل جان تولدت مبارک خوشگل خانم


سلام عموی خوش تیپم.مرسی ازلطفت وممنون که به یادم بودی
زهرا از نی نی وبلاگ213
8 خرداد 91 9:59
خصوصی داری