عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسل شیرین وشیطون من

1391/4/31 1:32
نویسنده : مامان شراره
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوب عسل.حالتون خوبه؟

ماروببخشید که دیر به دیر اپ میکنیم.راستشو بخوایین یه چند روزی عسل مریض شده بود.اخه ما سه وچهارروزی رو رفتیم خونه مامان بزرگ عسل که متاسفانه بخاطر گرمی هوا تو ماشین عسلی گرمازده شد وبعدشم که استفراغ واسهال.ولی خدارو شکر الان حالش خوبه ومشکل برطرف شده.

دلیل دیگه ای که باعث شده دیر به دیر عکس بذارم اینه که عسل یه کم دختر بدی شده ونمیذاره که ازش عکس بگیریم.وبه محض اینکه دوربین رو دست ما میبینه خودشو لوس میکنه وجیغ میکشه ودوربین رو میخواد.قهر باور نمیکنید ؟چندتا از این مدل عکسهاشو که دوربین روازمون میخواد ببینیدابرو

عرضم به خدمتتون که وقتی خونه مامانی معصوم عسل خانوم بودیم چون من بخاطر عسل وزود بدنیا اومدنش وبدنبال اون بستری شدنشو وکلی غصه وناراحتیافسوس نذر کردم که وقتی عسلم یکساله شد براش قربونی بکنم.که بالاخره تونستم نذرم رو ادا کنم.اینم عکس ببعی بینوانیشخند

موقعی که عسلی تو ماشین خوابه

 عسل وخونه مامانی معصومش

الهی قربونت برم عسل بانوی خودم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

تینا
31 تیر 91 6:32
موش منه این دخمله تو! خانم شده... حسابی دیگه شیرین شده.

مرسي تينا جونم
مامان آرتین
31 تیر 91 10:34
سلام سلام صدتاسلام به عسل ناز و مامان مهربونش. مامانی ما خیلی واسه عسل خانم دلمون تنگ شده بود .خوب شد اومدین
خوشگلم خوشحالم که الان حالت خوب شده. دوست دارم. بووووووووووووس


مرسي عزيزم
محمد
31 تیر 91 11:42
آمد رمضان هست دعا را اثری دارد دل من شور و نوای دگری ما بنده عاصی و گنهكار توییم ای داور بخشنده بما كن نظری
مامان فرزانه
31 تیر 91 21:00
قبول باشه
مامان ثنا و ثمین
31 تیر 91 22:59
سلام خانومی.ماشااله وقتی بچه هاراه می افتن کارها چند برابر میشه
خدا نگهشون داره براتون


متشكرم.
نسترن(مامان نیروانا)
3 مرداد 91 0:22
واااااااااااای الهی قربونت برم که واقعا عسلی به خدا..شراره جون این عکسای خوشگلو می ذاری اول فکر دل مارو بکن بعد هم اسپند یادت نره خانمی


قربونت برم نسترن جون نظرلطفته عزيزم
مامان عسل
8 مرداد 91 15:43
سلام دوست خوبم ممنون اين مدت به ما سرزدين
الهي اين عسل خانوم نازتر و شيرين تر شده هزار ماشالا
عسل ما هم در مورد دوربين و عکس گرفتن همين جور شده آرزو به دلم مونده يه عکس صاف و درست و حسابي ازش بگيرم


سلام عزيزم.چقدر خوشحالم كه دوباره برگشتيد