عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسل در 18 ماهي كه گذشت

1391/6/18 0:55
نویسنده : مامان شراره
623 بازدید
اشتراک گذاری

 عسلم امروز ميخوام يه چندتا از عكسهايي رو كه تواين مدت 18 ماه ازت گرفتم بذارم ومروري بر خاطرا گذشته  بشه. قول ميدم به زودي با عكسهاي جديد بيام ووبلاگتو اپ كنم.

خوشگلم .عزيزم.مامان اينروزا فكرش خيلي مشغوله.يواش يواش كه داريم به ماه مهر نزديك ميشيم استرسهاي مامان هم بيشتر ميشه.پارسال بخاطر تو بصورت نيمه وقت ميرفتم سر كار.واين دوروز رو كه مدرسه بودم بابايي مواظبت بود.ولي امسال نشد كه نيمه وقت برم سر كار.وبايد تمام وقت برم مدرسه.بابا هم امسال سرش خيلي شلوغ شده ونميتونه خونه بمونه وازت مراقبت كنه.تا حالا هزارویک فکر از مغزم گذشته.اولش قرار بود که یه پرستارخوب  ومطمئن برات بگیریم ولی متاسفانه اونیکه مدنظرمن بود نمیتونه بیاد.وتا الان هم ادم مطمئن و قابل اعتمادی هم نتونستم پیدا کنم.بعدش گفتم باخودم میبرمت مدرسه وانجا میسپارمت دست خانوم سرایدارمون.که با پرس وجوهایی که انجام دادم میدونم که اونم قبول نمیکنه.

درنتیجه با بابایی تصمیم گرفتیم که ببریمت مهد.فکر اینکه صبح زود توهوای سرد زمستون از تو تختت بیرونت بیارم و ببرمت مهد دیوونه ام میکنه.گریهگریه

چندروزه که همش درحال پرس وجو وتحقیق در مورد یه مهد خوب هستم که خیلیها مهدکودکی رو که تومحل کار باباییت هستش رو تایید کردن.امروز با مدیرش تلفنی صحبت کردیم.من از دلواپسی ها ونگرانیهام گفتم.وایشون هم گفتن که مطمئنم اگه عسل بیاد اینجا زودی به محیطش عادت میکنه.وقول هم دادن خیلی مراقبش باشن.حالا قراره که فردا با بابایی بریم  محیط اونجا رو ببینیم.فقط خداکنه به دلمون بشینه وتوهم از اونجا خوشت بیاد.

حالا بریم سراغ عکسهایی که قولش رو داده بودم

عسلم یک ساعت بعداز تولد

تو عکس پایینی که همراه ابجیشه یه کم شبیه موش ابکش شده استنیشخند.الهی من قربونت برم موشی خودمبغل

عسل یک ماه ونیمه.که این لباسهای نارنجی رو براعروسی خاله سپیده اش گرفته بود که بعدش همه گفتن رنگ نارنجی به عسلم نمیادنیشخند درنتیجه برا مراسم نپوشیدشخنثی

قربون چشای درشتت بشم عزیزمماچ

 اینجام بازموش شده ورفته زیرمیز

عسل وبازی باشیرخشکهاشابرو

چندتا عکس پایینی هم هنرنماییهای مامانهلبخند

 واینم عسلم درمراسم تولد یکسالگیش

 

الهی قربونت برم شیرینممممممممممممبغلبغلبغل

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرتین
18 شهریور 91 19:17
به به چه عکسهای نازی گذاشتی مامانی
مامان عسل
22 شهریور 91 11:42
سلام. خوبين؟ انشالا که به عسل کوچولو تو مهد خوش بگذره عکس ها هم خيلي نازن هزار ماشالا عسل جون ناز


مرسي عزيزم
نرگس
25 شهریور 91 13:17
عزیزم درکت می کنم چه حالی داری
منم اولش که می خواستم راستینو ببرم مهد همین مشکلات رو داشتم ولی حالا خیلی راضیم امیدوارم یه مهد خوب پیدا کنی که از فرشتمون خوب نگهداری کنن
به نظر من از همه گزینه ها مهد بهتره
پیش پدر بزرگ مادر بزرگ بچه لوس بار میاد
تو خونه پیش پرستار آدم دلش 10000000 راه می ره و کار قائم به فرد هست و 10 دقیقه این ور اونور کردن پرستار پدر آدمو در میاره من تجربه اش را داشتم که 100% پشیمونم
مرسي ازتوضيحاتت عزيزمك8



مامان رويين
29 شهریور 91 12:55
دختراي خوشگل روزتون مبارك
مریم (مامی برسام و برسین )
1 مهر 91 15:30
اخه عزیزم عسل کوچولو میخواد بره مهد ایشالاه که یه مهد خوب پیدا کنی واسه طلا خانوم عکسها هم هرروزش قشنگ تر از دیروز شده
متین مامی ایلیا
9 مهر 91 1:33
سلام شراره جون مرسی به یادم بودی و بهم سر زدی عکسای عسل خیلییییییییییییییییییییییییییییی خوشکل بود و مثل اسمش خوشمزه کلی قربون صدقه اش رفتم خدا حفظش کنه براتون
مهناز
9 مهر 91 16:57
خدا حفظش کنه
مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق)
13 مهر 91 22:24
سلام عزیزم وای مامان شراره چ کاره خوبی کردی عکس هاشو گذاشتیییییییی ای جونم 18 ماهگیش مبارککککککککککک ببوسششششششششششش مهد هم میره عادت میکنه دخترمون
نسترن(مامان نیروانا)
16 مهر 91 15:26
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
نسترن(مامان نیروانا)
16 مهر 91 15:27
عااااااااشقتم عروسک خوشگل