عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسل ومدرسه مامانی

1391/10/4 1:29
نویسنده : مامان شراره
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله های مهربون وسلام نی نی های خوشگل دوست عسل.

متاسفانه عکسهای ٤-٣ تا از پستهای قبلی که برا عسل گذاشته بودم پریده.وازاین بابت خیلی ناراحتمگریهباید در اولین فرصت دوباره عکسهاشو بذارم تو وبلاگش.

الانم یه چندتا عکس از دختر گلم میذارم تاکمی از ناراحتی پریدن عکسهای قبلیش کم بشهمژه

اینجا عسلم اماده شده تا بره شهربازی وبا نی نی ها بازی کنه

تواین عکس منتظره یکی بلند شه تا خودش بشینه ونقاشی بکشهلبخند

درحال گفتگو با دیگرانزبان

مشغول نقاشی کشیدن

nice kawaii

یکی ازروزایی که مامانی رفته بود مدرسه .برا بابای عسل کار مهمی پیش میاد وناچارا دوساعتی عسل رو میبره مدرسه پیش مامانی.ناگفته نمونه که تواین ٢ساعت عسل حسابی شیطونی کرد وهمه جا رو بهم ریختخیال باطل

عسل تو حیاط مدرسه مامان شراره

توعکس پایینی هم با پریا دختر سرایدار مدرسه درحال بازیه

تواین عکس حواسش به بچه هایی هستش که زنگ ورزش دارن تو حیاط بازی میکنن

 

 

 

 عسل درمیان دانش اموزان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان درسا
4 دی 91 1:28
سلام عزیزم ،درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه آدرسی که نوشتم برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
مهسا مامان مرسانا
5 دی 91 7:35
هزار ماشاالله خحاله ...چقدر بزرگ .وخانوم شدی ..... شراره جون مرسی از عکس ها
نیم وجبی
10 دی 91 1:23
وای چه نی نی نازی دارین خدا حفظش کنه پیش نی نی ما هم بیاین اگه خواستین باهم تبادل لینک کنیم منم سنندجیمالبته نصفن سقزی
مامان دخترا
11 دی 91 10:08
سلام عزیزم.خدا دخترات رو برات نگه داره.از شهرت خیلی خاطره دارم.ما عید 91 مهمان شما بودیم.خصوصا ساحل زیباش.جای من کنار دریا نفس بکش!
مامان عسل
13 دی 91 12:47
سلام. وای که دلم چقدر تنگ شده بود برا عسل جون هزار ماشالا بزرگ شده و مثل همیشه ناز و خوشتیپ
متین مامی ایلیا
13 دی 91 14:12
عکسات خیلی خوشمل بود عزیزم ماشالا خیلی هم بزرگ شدی عزیزه دلم
نیم وجبی
15 دی 91 15:46
سلام عزییزم ممنون که سر زدین منم لینکت کردم همشهری
مامان فرزانه
18 دی 91 16:13