عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

10 روز تا تولد عسلم

1391/12/5 22:00
نویسنده : مامان شراره
1,253 بازدید
اشتراک گذاری

عسل گلم دیگه داره به روز تولد نزدیک میشیم.

مامانی امسال براتولدت کلی تدارک دیدم.میخواییم تولدتو توخونه مامانی معصوم برگزار کنیم تا همه فامیل رو هم بتونیم دعوت کنیم.امیدوارم بتونم مراسم خوبی برات برگزار کنم.

برا عسلی خودم امسال هم مثل سال قبل تقویم درست کردم که نمونه اش رو هرکاری کردم نشد که بذارم.نمیدونم چرا؟  

این دوتا عکس که ازپست قبل جامونده بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سویل واراز
8 اسفند 91 0:24
سلام عزیزم از اینکه امروز مهمون وبلاگم بودین ممنونم بیشتر اموزشهای وبلاگ تصویری هست من همشونو از سایتهای خارجی جمع اوری کردم و سعی کردم اموزش تصویری باشه تا درست کردنشون راحت باشه عزیزم اگه کمی دقت کنی متوجه میشی
مامان سویل واراز
8 اسفند 91 0:25
ضمنا اگه درست کردی لطف کن عکسشونو به ایمیلم در قسمت تماس با ما بفرست تا تو وبلاگ با ادرس وبتون بذارم متشکرم بازم بیا
مامان عسل
8 اسفند 91 14:33
سلام . تولد عسل جون نازم پیشاپیش مبارک کلی خوشحال شدم عکسهای خوشگلت رو دیدم دلمون تنگ شده بود خسته نباشی مامان عسل میدونم الان حسابی مشغولی انشالا تولد خیلی خوبی بگیرین و خستگی از تنتون زود دربیاد عکسهاشو هم بزارین ما ببینیم
مامان عسل
10 اسفند 91 11:12
خصوصی
مهسا مامان آیهان
10 اسفند 91 21:36
سلام شراره جون تولد عسل جون مبارک ایشالله با سایه پدر و مادر 120 ساله شه اگه خواستی به وبلاگ آیهان منم سری بزن و لینکت کردم
الهام مامان هستی
14 اسفند 91 18:04
سلام خاله شراره ممنون که بهمون سر زدین عزیزم وای از حرفات کلی انرژِی گرفتم مرسی گلم دختر نازت دقیقا همون قیافه های دوست داشتنی رو داره که من عاشقشم ببوسش بازم بهمون سر بزن منتظریمااا
نسترن(مامان نیروانا)
15 اسفند 91 22:05
وای وای چه تولدی بشه با وجود این مامان باسلیقه و عروسک زیبا...از دیدن روی ماه عسل شیرین و طلا سیر نمیشم...دوست دارم
نسترن(مامان نیروانا)
28 اسفند 91 19:06
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.