عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

چندتا عکس از تولدت

1392/3/25 2:35
نویسنده : مامان شراره
2,059 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.مامان ازت خجالت میکشه بخدا.اخه ببین چندوقته نیومدم وبلاگتو اپ کنم.؟

عسلم ماشالله اینروزا همه وقت منو به خودت اختصاص دادی.خیلی شیطون وخرابکار شدی.وباید همش حواسمون بهت باشه.عاشق بیرون رفتن وپارکی.عاشق اینی که بری خونه همسایه پایینیمون.وخلاصه اینکه خیلی شدی همه زندگی ماها وهمه وقت مارو به خودت اختصاص دادی.

دوستان عسل یه سری ار عکسهای تولد روکه میشه توی وبلاگ گذاشت روانتخاب کردم که اینجا بذارم.البته تعدادش کمه.اخه اولا بیشترش خونوادگیه.دوما ازمراسم تولد عسل بیشتر فیلمبردای شد.ولی بااینحال یه چندتا عکسی روتو وبلاگ میذارم.اول یه چندتا عکس ازوسایل تولدش رو که خودم همشون رو درست کرده بودم رو میذارم

 

 اینرو به کارت دعوت چسبونده بودم.

کارت دعوت ولبیل نوشابه

قاشق وچنگال ونی ودستمال کاغذی

روی این کوچولوها هم اسم عسل دونوشته بودم

دامنش که عکس تاپشرو پیدا نکردم که بذارم

البوم عکسش از بدو تولد تا الان

ریسه هایی که عکس عسل روش بودن

گیفتهایی که به مهمونها دادم

عسلی درحال تماشای کیکمژه

این کیکی که برا مراسم شب دوبار تهیه کردیم

ناگفته نمونه که لیبل نوشابه.دستمال کاغذی وکلی وسایل دیگه که با تم کفشدوزک بودن رو درست کرده بودم ولی متاسفانه همش توی فیلم موجوده وعکسش رو ندارم.براعصرونه هم چند مدل غذا ودسر و...... داشتیم که اپلود نشدن تا بذارمشون.

عکس کارت دعوت وچندتا دیگه روهرکاری کردم اپلود نشد.سعی میکنم تو پست بعد بذارمشون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

asal
2 خرداد 92 16:26
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید اگه موافقید تبادل لینک کنیم اگه اشکالی نداره هر وقت اومدید وبم با نظر بگید لینک کردم که منم لینکتون کنم اینم ادرس وب من :www.asaljj.niniweblog.com در مورد کاردستی با وسایل دور ریختنی و ........ و اون جا نظر بدید باشه ؟ و اینم وب بعدی که میتونید باهاش به گیلان سفر کنید اون جا هم نظر یادتون نره اینم ادرسش :www.asalweblog.niniweblog.com . عسل 12 ساله منتظرم هااا
محمد
4 خرداد 92 13:53
تولدت مبارک عسل خانوم 120 سالگیت رو جشن بگیرن
نسترن(مامان نیروانا)
10 خرداد 92 10:02
مبارک باشه شیرین عسلم...چقدر زیبا و با سلیقه ...واقعا لذت بردم.شراره جون دست گلت درد نکنه با این همه هنر نمایی.عسلمم که مثل همیشه ماه شده
مهسا مامان آیهان
12 خرداد 92 11:41
سللم عسل خوشگلم تولدت مبارک ایشالله 120 سالگیت
مامان ماهان نفسی
22 خرداد 92 1:40
چه تولد شیکی عزیزم تولدت مبارک 120 ساله بشی انشالله عزیزم من عاشق این کیکاهستم دلم خواسته چیکار کنم نصفه شبی ولی یه فکری کردم مامان تورو ببوسه انگار من یه کیک خوشمزه خوردم باشه مامان ببوسیشاخیلی دختر نازی دارید خدا حفظش کنه