عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عروس من

1392/3/25 10:35
نویسنده : مامان شراره
1,415 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان یه چندروزی بود که مریض بودی.مجبور شدم دوبار ببرمت دکتر.الان یه کم بهتری.ولی هنوز اثار مریضیت کامل برطرف نشده.بعدازتوهم مامانی مریض شد.نگران

هفته قبل صنم از کانال پرشیون تون تاتوی موقت شیمر رو سفارش داد

که دیروز به دستش رسید.صنم میخواد که این تاتورو برا عروسی دختر عموش که یکماه دیگه هستش نگه داره واونوقت ازش استفاده کنه.ولی ازدیروز که رسیده دستمون تا بیکار میشی میری اتاق صنم ومیگی باید روی دستام وروی صورتم ازاین نقاشیها بکشی.وچون بلد هم نیستی بگی تاتو همش میگی صنم ماتیک.صنم ماتیک.نیشخندبیچاره صنم.فکر نکنم تا عروسی دختر عموش چیزی از این مواد بمونه براشقهر

اینم یه نمونه که روی صورتته

 

امروز بابایی که ماشینش رو برده بود کارواش توهم همراهش رفته بودی.وصاحب کارواش یه سگ کوچولو داره که تو باهاش دوستی.وامروز برا سگ کوچولو کلی کالباس برده بودی تا بدی بخورتش.

تواین عکس هم داری نگاه میکنی ببینی کالباسشو خورده یانه؟متفکر

عسلم عروس شده.مژه

عسل رقاص منماچ

این دختر من عاشق این مدل ژست گرفتنه هندیهنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهسا مامان آیهان
24 خرداد 92 17:12
قالب جدید مبارکه به به چه عروسی
الهام مامان علیرضا
25 خرداد 92 2:51
واااااااااااااااااااااای چه دختر نازی با این لباس عروست خیلی ناز شدی عزیزم
rasta
25 خرداد 92 23:23
واااااااای واااااااااای واااااای پرنسس خانووم چگده ناااااااااااز و خوشگل شدی، خودت که سفید برفی ، با این لباس عروس و چشما و موهای خوشگلت کلللللللللللللللی دلبر شدی عزیزه دلم واااااای دلم خواست محکم ماااااچت کنم شیرین عسل قرررررربونت برم من که انقدر با حیوونا مهربونی عزیزه دلم ایشالله عروسیت با بهترین مرد دنیااا خوشبخت بشی عروس کوچولوی خوردنی
محمد
29 خرداد 92 14:04
ماشاءالله
مامان آرتین (الهه)
29 خرداد 92 18:53
وااااااااااای خدای من عجب عروس نازی خاله جون خیییییلی مهربونی که اونجوری به هاپو غذا میدی
مامان کوشان
30 خرداد 92 1:38
سلام عروس خانم ماشاالله تو چقد ماهی عزیزم انشاالله عروسیت به ماهم سر بزن
مامان رومیسا
30 خرداد 92 17:36
چقدر نازاین عروس کوچولووووووووووو خدا حفظش کنه
عسل نصیری
6 تیر 92 10:15
سلام هم به عسل ِ نازم هم به مامان خوشکلش ماشالله چشم بد ازتون دور باشه همیشه سلامت وشاد باشید ایشالا عکساشودیدم بیشتر دلم بخواد بگیرم ماچش کنم بغلش کنم با شیرین زبونیهاش کیف کنم من عاشق دختر اونم تو این سن الان عسل هستم بجای من یکم اون لپا واون دستهای خوشکلشو ببوس وبهش بگو خیلی دوسِش دارم


متشکرم عزیزم.لطف داری
مهسا مامان مرسانا
7 تیر 92 19:57
سلام عـــــــــــزیزم مرســــــــــانـــــــــا گلی در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحالمون میکنی بهش رای بدی لطفا عدد 201 رو به شماره 20008080200 بفرست از اینکه وقت گذاشتی یک دنیا ممنونم اگر رای دادی خبر کن تا یک امار داشته باشم از رای دهندگان
مهسا مامان مرسانا
7 تیر 92 19:57
ای جانم کی بشه عکس های عروسی خودت رو ببینیم عزیزم خاله
مهسا مامان مرسانا
7 تیر 92 19:58
کی بشه عکس های عروسی خودت رو ببینیم عروسکم
مهسا مامان نورا
8 تیر 92 11:55
سلام نورا در مسابقه جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده است برای رای به کوچولوی ما کد190رو به شماره 20008080200 پیامک بزنید .خوشحال میشم دوستم منتظر رایتونم