عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عکسهای عسل9 ماه و22 روز

1390/10/8 0:39
نویسنده : مامان شراره
306 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزا عسل بانو به راحتی میتونه به کمک میز وصندلی ومبل و... بلند شه وروی پاهای خودش بایسته.وازوقتی ایستادنو یادگرفته نمیذاره یه رومیزی روی میزهامون باقی بمونه.انگاری به رومیزی حساسیت داره بچم.خیال باطل

کمی هم کلک شده.مثلا وقتی ابجیش سرفه میکنه اونم الکی شروع به سرفه کردن میکنه و اووهم اووهم میکنهابرو

وقتی هم میخوام خونه رو جارو بکشم مثله بچه گربه قدم به قدم با جارو چهاردست وپا حرکت میکنه ووقتی کار جاروکشی تموم میشه اونم حسابی خسته میشه ویه گوشه میفته زبان

حالا بریم سراغ عکسهای خوشگلش:

 عسل باحجاب میشود

تواین عکس قیافشو ببینیدنیشخند

قربونت برم حاج خانومماچ

وقتی فرشته خوابهخوابقلب

الهی قربونت برم منننننننننن.هزار ماشالله به اینهمه شیرینی که تو داری.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان عسل
8 دی 90 14:11
سلام دوست عزيز من هم با افتخار شما رو لينک کردم خدا حفظ کنه دختراي قشنگتونو عسل جون خيلي عکسهات نازه ماشالا
مهسا مامان مرسانا
9 دی 90 3:43
مرسی از حضورت...ای جانم دخمل شما هم مثل دخملی من کم مو.......ماشاالله به این عسل خانوم
مامانی فری
9 دی 90 10:52
مرسی مامان شراره شما لطف دارین چه نی نی خوشکلی دارین اسپند یادتون نره در ضمن اهنگ و شعر وبلاگت خیلی قشنگه بازم به من سر بزن
محدثه
9 دی 90 22:07
مهسا مامان مرسانا
9 دی 90 23:54
عزیزم خیلی ها می یان وب رو نگاه می کنن ومیرن ...من چون عکس های خانوادگی می ذارم دوست ندارم......شما فقظ عکس های عسل جون رو میذاری
مهسا مامان مرسانا
9 دی 90 23:57
عزیزم این پیام رمز م که رو گفتم پاکش کن لطفا اشتباه شد میخواستم خصوصی بگم در ضمن رمزم رو عوض کردم الان
مهسا مامان مرسانا
10 دی 90 0:46
عزیزم پیام خصوصی داری
نرگس
11 دی 90 13:07
اولاً جوجو خیلی نازه ماشاء الله ماشاء الله دوماً آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه