عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسلم یک ساله شد

1390/12/16 13:26
نویسنده : مامان شراره
858 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٦ اسفند ماهه.پارسال همین موقعها عسلم ١٠ دقیقه بود که بدنیا اومده بود.وامروز خانوم خوشگل من ١ ساله شده.وما هر لحظه برا بودن عسلی وبرا بزرگ شدنش خداروشکر میکنیم.niniweblog.com

عزیزم هرچند که بابدنیا اومدنت دنیای مارو شیرین کردی.ولی هفته های اول تولدت هفته های خیلی خیلی سختی بود براما.اخه بنا به تشخیص نادرست دکتر تو یه کم زودتر بدنیا اومدی.ومن وقتی تو اتاق عمل برااولین بار دیدمت تعجب کردم وبه پرستاره گفتم این چرااین شکلیه؟چرارنگش اینقدر کبوده؟

اره عزیزم تا یکی دو ساعت که تورو نذاشتن من ببینم.بعدشم که اومدی پیشم زیاد حالت روبه راه نبود.توبخش نوزادان میگفتن دیسترس داره.وبدونه اکسیژن نمیتونستی خوب نفس بکشی.خاله بهاره که همراهم بود تورودوباره برد بخش نوزادان وشستشوی معده ات دادنناراحت.نمیتونستی خوب شیر بخوری.کف پاهات وقسمتی از صورتت خیلی کبود بود.دیگه فرداش که متخصص اطفال اومد وتورو دید گفت که باید بستری بشی.

نمیدونی چه لحظات سختی بود.تورو ازم گرفتن.لختت کردن ولباسهای خوش بوت رو بهم دادن وبردنت.منم که همش گریه میکردم مخصوصا وقتی اومدم ودیدم که چندتا پرستار افتادن به جونت وداشتن دنبال رگ میگشتن تا بهت انژوکت بزنن وتو انقدر جیغ کشیده بودی که دیگه صدات درنمیومد.بمیرم الهی گریه.همش گریه میکردم وبه مامانی معصومت میگفتم همه مامانا نی نی هاشون پیششونه وباذوق وشوق بغلش میکنن وبهش شیر میدن فقط نی نی من کنارم نیست.  پنج روز بستریت کردن.منم بعد دوروز اومدم بخش نوزادان وباهات بودم.خیلی بد بود.

بعدشم که برگشتیم خونه وبابا جون(بابا بزرگت) با دکترت دعوا کرد.ازبس حرف نفهم بود.سبزبعداومدنمون هم که بازم زردی داشتی ودو شب دیگه برات دستگاه اوردیم خونه.ومنم تو یه اتاق گرم باهات قرنطینه شده بودم.وازت مراقبت میکردم.

روز ١٠ فروردین که برگشتیم شهر خودمون وخونه خودمون بردیمت پیش یه دکتر خوب که اونم گفت این بچه خیلی ضعیفه.چرا وزن نگرفته؟چرااینقدر زرده؟چرااینقدر ضعیفه؟باهر جمله دکتر قلب منم ازحرکت می ایستادافسوسبازم ازمایش خون ازت گرفتن ومعلوم شد که درجه زردیت به  ٥/١٧ رسیده وبازم دستگاه اوردیم خونه و٣ روز تورو توش خوابوندیم.شاید باور نکنی ولی من تمام اون ٣ روز رو کنار تو ودستگاهت دراز کشیدم که یه وقت تو چشم بندتو برنداری.اصلا حوصله هیچ کاری رو نداشتم.فقط گریه میکردم.ازاونور هم باهامون تماس گرفتن که تست غربالگری تیروئیدت مشکل داره وباید دوباره ازمایش بدی.این مشکل واین استرس هم به استرسهام اضافه شد.فقط خدا میدونه که من چی کشیدم.البته خدارو شکر که ازمایشت اشتباهی شده بود وهیچ مشکلی نداشتی.

دیگه عزیزم تا یک ماه کارمن وبابایی فقط این شده بود که تورو ببریم دکتر وازمایش و...

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اون روزای سخت گذشتن وتو الان یک ساله شدی.توالان شدی عزیز خونه ما.توالان شدی همه کس من وبابایی وخواهرت.الهی قربون تو برم که اسم عسل واقعا برازنده اته وبه معنای واقعی کلمه شیرین هستی.

ازخدا میخوام که تولد ١٥٠ سالگیت رو جشن بگیری.ازخدا میخوام که بهت عمر بابرکت وتنی سالم وقلبی مهربان عطا  کنه.

خوشگلم به زودی میام وعکسهای جدیدت رو میذارم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان عسل
16 اسفند 90 13:49
عسل جون و مامان عسل جون ، من و عسل تولد عسل کوچولو ناز و خوشگل و شيرين رو تبريک ميگيم عسل جون ايشالا 120 سال با سلامتي و شادي کنار مامان و بابا و خواهر خوب و مهربونت و تمام عزيزانت زندگي کني مامان عسل جون خداروشکر که الان دختر خوشگلت سالم و خندون کنارتونه و خستگي اون روزها حسابي دراومده مامان عسل تولد عسل گلتون رو تبريک ميگم و آرزوي بهترين ها رو براتون دارم منتظر عکس هاي خوشگل عسل جون هستيم

ممنونم مامان عسل خوشگله.چشم دراولین فرصت میذارم.

مهسا مامان مرسانا
16 اسفند 90 17:41
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تولد اینجا.....عسل خاله تولدت مبارک عزیزممممممممممم....ان شاالله سال های سال زیر سایه بابا ومامان شاد وتندرست باشی.....قربونت برم شراره جون منم این دوران رو کشیدم می دونم چی میگی وقتی خوندم یاد خودم ومرسانا افتادم منم این روز ها رو گذروندم.....خدا برای هیچ مادری نیاره....بازم مبارک باشه منتظر عکس ها هستم ها...عسل بانو رو ببوس از طرف من ....


انشالله مهسا جون خدا نصیب کسی نکنه این دوران رو.خیلی سخته
ازتبریکت هم ممنونم عزیزم

مامان فرزانه
17 اسفند 90 0:55
سلام خاله خوبی تولدت مبارک انشالله تولد 120سالگیت خوبی شراره خانم جاتون خالی چند روزه سپیده جان سنگ تموم گداشته یه شب با دلمه میاد پیشم فرداش با آش دوغ شده فرشته نجات از طرف من دخترا رو ببوس.


نوش جونت فرزانه جون.توشهر غریب شماها مثل خواهرید برای هم.
مامان ثنا و ثمین
17 اسفند 90 9:20
تولدت مبارک عسل جونم
الهی مامانش چی کشیدی.خیلی سخته ولی بازم خدا رو شکر که الان عسل خانوم سالم و سرحال کنار شماست.ایشااله که 120سالگیش رو جشن بگیرین
راستی شما هم مثل ما غریبید.میشه بپرسم کجا زندگی میکنید؟


ممنونم خاله مهربون.
متین مامی ایلیا
17 اسفند 90 14:25
خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
بجز دل واپسی ها با تو باشد
تولدت مبارک خوشکلم ایشالا 100 ساله بشی و هر روزت زیبا تر از دیروزت باشه گلم



ممنونم خاله متین جون
مامان آرتین
20 اسفند 90 21:28
مبارک باشه گلم ایشالا صدساله بشی


ممنونم مامان ارتین جان
mami neda
21 اسفند 90 18:40
سلام.. وای خدای من چه دخملی هزار ماشالا.. من که میمیرم واسه دخملااااا.. فداش شم خیلی دوست داشنتیه دخملتون.. با اجازه لینکتون کردم.. مرسی به وب ما سر زدی. راستی تولد خانم عسلی هم مبارک


مرسی عزیزم.لطف دارین.چشم منم باکمتل میل لینکتون مکینم
نرگس
24 اسفند 90 9:53
اول اینکه تولدت مبارک عسل جونم
دوم به مامانیت می گم که منم تقریباً شرایط مشابه شما رو داشتم ولی خدا رو شکر که این جوجه ها الان صحیح و سالم هستن
و در آخر
عزیزه دلم پیشاپیش عید و تبریک می گم ایشاءالله سال خوبی رو شروع کنی در کنار مامان و بابا
دعا می کنم از همین امسال و برای همیشه همه سالهات پر از موفقیت ، پیروزی و سلامتی باشه

خدا همه ني نيهارو سالم نگهداره
مامان آرتین
25 اسفند 90 17:09
عزیزممممم چقدر با گل سر ناز شدی
مامان فرزانه
29 اسفند 90 22:36
پروردگارا در روزهای پایانی سال به خواب دوستان آرامش
به بیداریشان آسایش
به زندگیشان عافیت
به عشقشان ثبات
به مهرشان وفا
به عمرشان عزت
به رزقشان برکت
وبه وجودشان صحت عطا بفرما
پیشاپیش سال نو مبارک



قربونت برم فرزانه. جان بادعائ قشنگت
مامان نسترن
1 فروردین 91 0:36
_________@@@@@@
_________@________@________@@@@@@
________@___________@_____@_________@
________@_____________@@@__________@
_________@___________________________@
__________@_______@@@@@___________@
___@@@@@@____@@@@@@@_________@
__@_____________@@@@@@@_________@
_@_____________@@@@@@@@_______@
_@_____________@@@@@@@@_____@
_@_____________@@@@@@@______@
___@____________@@@@@_________@
_____@@@@@_______________________@
_________@@_________________________@
_________@___________@@___________@
__________@________@@__@@@@@@@
___________@_____@@
____________@@@@_@
____________________@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
____________________@
عيدتون مبارك


مامان نسترن
1 فروردین 91 0:37
ای جونم ...چه عکسای خوشگلی.مبارکت باشه خانوم خوشگله


ممنونم نسترن عزيزم