عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

بعداز مدتها اومدیم

1391/8/15 21:01
نویسنده : مامان شراره
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم.مامانو ببخش که یه مدت طولانی نبود ونتونست که بیاد ووبلاگتو اپ کنه.

راستش این مدت همش مریضی وسرماخوردگی بابا مامان وصنم والبته خودت خیلی گرفتارم کرده بود عزیزم.ولی قول میدم که دیگه زود به زود بیام ووبلاگتو اپ کنم عزیز دلم.

از کارها وشیرین زبونیهات هم هر چی بگم کم گفتم.ماشالله دامنه لغاتی که یادگرفتی خیلی زیادشده.وخوب میتونی منظورتو به ما بفهمونی.

عزیزدلم چندتا عکس از شهریور ماه تا به امروز که نذاشتم رو برات میذارم.البته یه تعداد کم.ایشالله دوباره با عکسهای جدیدی میام.

چند وقت پیش از تو اینترنت برات سفارش کلاه وشالگردن ودستکش وپاپوش دادم که البته تو بدقلقی میکردی ونمیذاشتی ازت عکی بگیریم.ولی باهر بدبختی که بود باصنم تونستیم چندتا عکس ازت بگیریم اینم عکس پاپوشت

تو دوتا عکس پایینی عسل بانو قهر کرده وپشتشو کرده به ماخیال باطل

اگه گفتین داخل کمد کی قایم شده؟

عسل موشه پشت شیشه ماشین که کلی شکلک برامون درمیاره

این چندتا عکس پایینی هم مربوط به یه هفته قبله  که باهم رفتیم حیاط ویه کم تو پارکینگ هم دوچرخه سواری کردی

وبازهم عسل زحمتکش که درحال بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرتین (الهه)
16 آبان 91 0:16
به به عسل خانم ما چقدر خانم شده خوب شد اومدی مامانی دلتنگ بودیم
راستین جوجو
17 آبان 91 13:42
دلمون حسابی تنگ شده بود ایشاء الله دیگه همه خوب شدین؟
مامان عسل
18 آبان 91 10:38
سلام دلمون براتون تنگ شده بود خوشحالم که اومدين به به عسل خانوم، خوشگل خانوم خيلي نازي هزار ماشالا پاپوش و کلاه و دستکشها هم خيلي قشنگن مبارکت باشه
زل
23 آبان 91 15:49
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........
متین مامی ایلیا
30 آبان 91 15:25
عکسات خیلی خوشمل بود عسل بانو شراره جون زودتر بیا و یه عالمه عکس از عسل خانم برامون بزار
سپیده
9 آذر 91 1:48
سلام خانم. از اینکه می بینم وبلاگم برای دوستان مفیده خوشحال می شم و انرژی می گیرم تا مطالب رو بهتر کنم. به روی چشم. حتما حتما می زارم و بهتون اطلاع می دم. کار خوبی می کنید می خواین خودتون درست کنید. ادم یه ذوق دیگه ای می بره. http://koodakeman91.niniweblog.com/
سپیده
9 آذر 91 18:52
سلام خانمی. طرز درست کرد ن کارت دعوت رو گذاشتم. کلاه کفشدوزکی هم که تو یکی از لینکام هست. بقیه رو هم می زارم. امیدوارم از کارت خوشت بیاد http://koodakeman91.niniweblog.com/
سپیده
10 آذر 91 0:52
کجایی شراره جون. کلی برات مطلب گرفتم. بیا دیگه http://koodakeman91.niniweblog.com/
سپیده
10 آذر 91 13:40
قربونت برم. هر کمکی خواستی در خدمتم. ایشالله تولدش عالی پیش بره http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان فرزانه
10 آذر 91 22:34
سپیده
26 آذر 91 11:15
سلام خانم. خوشحالم که تونستم کمک کنم. هر کمک دیگه ای خواستید من در خدمتم. منتظر عکسهای کوچولو هستم. http://koodakeman91.niniweblog.com/
نسترن(مامان نیروانا)
28 آذر 91 0:06
خانوم طلای من...مامان جون لطفا از عروسکمون زود به زود خبر بیارین...راستی شراره جون عکسها هیچ کدوم باز نمیشه
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:21
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل شما به سرخی انار