عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

دخترم به معنای واقعی عسلی برامون

1391/11/14 19:22
نویسنده : مامان شراره
958 بازدید
اشتراک گذاری

عسل شیرینم.

خیلی وقتها اینقده خودتو برامون شیرین میکنی.

اینقدر دوست داشتنی میشی.

اینقدر عزیز میشی که احساس میکنم ازعشقت هر ان امکان داره دیوونه بشم.اخه چقدرتوبرامون عزیزی؟اخه چقدر تو دوست داشتنی هستی دختر مهربون من؟

الهی مامان قربونت بره نفسم.قلبشیرینم.قلبهمه کسم.قلبخداروهزاران هزار بار شکر میکنم که بعداز ١١ سال که ازتولد صنمم گذشته بود تورو بهمون داد.خدایا شکرت.خدایا شکرت که دوتا دختر زیبا وسالم ومهربون بهم دادی.خدایا تنها ارزوم اینه که بچه هام هیچوقت روی ناراحتی وناخوشی رو نبینن وهمیشه سالم وسرحال وخوشبخت باشن.

چندروز قبل بابا بزرگ ومامان بزرگ ودایی پیام اومده بودن خونمون و٣ شب اینجا موندن.کلی براوناهم دلبری کردی وخودتو شیرینتر کردی.به بابا بزرگ میگفتی بابا جی.به مامانم میگفتی مشوم (معصوم) وامروز هم که اونا برگشتن خونه خودشون کلی براشون گریه کردی و پشت سرشون اشک ریختی که چرا دارن میرن.الهی من قربونت برم مهربون خودم.

چندتاعکس هم که بابا بزرگ ازت گرفته رو میذارم اینجا

قربون خنده هات بشم شیرینم

عسل با ژست هندیزبان

قروبن اون دماغ نوک بالا ومادرزاد عملکرده ات بشم منمژهبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عسل
16 بهمن 91 8:42
هزار ماشالا به این عسل خانوم ناز انشالا همیشه بهتون خوش بگذره چه ژستایی هم بلدی خوشگل خانوم
معصومه
16 بهمن 91 11:59
ای شراره نامرد چرا زودتر آدرس اینجا بهم ندادی

من عاشق عسل شدم رفت

حتما جوجه بزرگه چقدر خوشحاله

چون یک عروسک خدا بهش داده

ماشالله ماشالله خیلی ماه



شراره یک من یکاد بگیر گردنش بنداز

من خودم آیه الکرسی دارم

خیلی خوبه

واي معصومه جون چقدر سورپرايزم كردي كه اومدي اينجا.ممنونم عزيزم.نظرلطفته وچشمات ناز ميبينه

مامان فرزانه
21 بهمن 91 15:51
سلام خوبی شراره خانم عسل خانمم خوبه از طرف من ببوسش فرگلی هم سلام میرسونه
نسترن(مامان نیروانا)
2 اسفند 91 13:47
الهی خاله قربونت بشه عروسکم...ماشاا...چقدر بزرگ و ماه شده این خانوم...شراره جون اینقدر عکسا قشنگ بودن که یادم رفت متنو بخونم...میبوسمت عسل طلاخصوصی