عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسل وشیطونیهاش

1390/10/18 1:50
نویسنده : مامان شراره
360 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام یه چندتا عکس از شیطونیهای جوجه خوشگل خودم بذارم.تاوقتی بزرگ شد بدونه که چه اتیشهایی سوزونده وچقدر بلا بوده

اولین عکسشو اختصاص دادیم به فضولیهاش داخل یخچال.یکی نیست بگه نی نی اخه تو اون تو دنبال چی میگیردیخیال باطل

بیش از١٠بار سرش خورد به این میز.ولی ول کن نبود ومیخواست اونجا بشینهلبخند

مراحل بالا رفتن از پله ها

ومرحله اخر وخوشحالی عسل از صعود.خسته نباشی گلماوه

برات پشتی گذاشتیم که دیگه نتونی بری بالا

عسل ومامانی میخوان برن خریدلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

محمد
18 دی 90 11:33
ماشاءالله به عسل خانم شاد باشید وسلامت
میترا
19 دی 90 0:13
سلام ممنون به وبلاگ دخترم سر زدی. دختر من 7روز از عسل خانم بزرگ تره. چه دختر نازی. واقعا عسله
نرگس
19 دی 90 8:01
اوا ظاهراً دیگه دخترها هم از پسرها کم نمیارن راستینم همه کارش شبیه عسله قدرت خدا به چیزی نیست که کار نداشته باشن ادم باید 66666666666 تا چشم قرض بگیره که یکدفعه براشون اتفاقی نیافته. ببوس ناز گلمو از طرف من.
براي تو
19 دی 90 11:51
كنجكاوي هاي اين بچه ها هم دنيايي داره براي خودش


بله دقیقه.همشون مثل هم شیرین ودوست داشتنی وکنجکاون
متین مامی ایلیا
20 دی 90 2:44
ماشالا، اسمش برازندشه من نمیدونم این میز تلوزیون چی داره که این بچه ها اینقدر دوسش دارن؟ پسر منم اگه یه لحظه ازش غافل شم چهار دست و پا میره زیره میز
متین مامی ایلیا
20 دی 90 2:46
راستی من با اجازه لینکتون کردم، شما هم دوست داشتین مارو لینک کنید


ممنونم از لینکتون.چشم حتما منم لینکتون کردم
Tina
20 دی 90 3:29
ای جان! موش موشی...
مامان عسل
20 دی 90 7:14
آخي نازي به اين دختر ناز و خوشگل و بلا آفرين انقدر خوشگل از پله ها بالا ميري ولي مواظب خودت باشا خاله جون بوس واسه عسل جون و مامان مهربونش


مامان عسل بانوی خوشگل ممنونم از لطفتون
محمد
21 دی 90 14:46
مهسا مامان مرسانا
22 دی 90 19:24
هزار ماشاالله..........خاله قربونت بره مواظب خودت باش رو این پله ها.......


مرسی مهسا جون.لطف داری عزیزم.
مامان عرشیا
24 دی 90 17:35
لینکت کردم خوشگلم


مرسی مامان عرشیا
مامان آنیتا
25 دی 90 2:22
مرسی گلم که به ما سر زدین .ماشاالله عسل خانوم شما هم عسلیه واسه خودش بووووووووووووس.ما هم لینکتون کردیم .بازم به ما سر بزنین خوشحال میشیم :
سلام عزیزم.ممنونم ازتون شما به عسل لطف دارین.بازم مرسی
متین مامی ایلیا
27 دی 90 13:14
من هر روز به وب این دخمل شیرین سر میزنم، خیلی جیگره ماشالا


مرسی مامان ایلیا.شما لطف دارین
مامان نادیا و نلیا
27 دی 90 13:30
عسل جون خیلی نازه....من با اجازه لینکتون میکنم...به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم


مرسی عزیزم.چشماتون ناز میبینه.چشم بهتون حتما سر میزنم
خاله سپیده
27 دی 90 23:58
salam asal jan khobiii?man fadat sham akhe to cheghad nazo khoshkeliiii?akhe key miyay dokhtare man shiiiiiiiiiiiiii?


سلام خاله سپیده خودم.چیشات ناز میبینه خاله جونم.عمو خوش تیپ من چطوره؟ازراه دور میبوسمتون
خاله سپیده
28 دی 90 0:24
ما همه خوبیم الهی که من قربونت برم به خدا هر دوتامون دلمون برات تنگ شده خوشگله خاله


ممنونم خاله خوشگل ومهربون خودمX: