عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسل ومروارید دومش

1390/10/28 0:18
نویسنده : مامان شراره
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.امروز متوجه شدم که دندون دومت هم دراومده.خداروشکر.ولی مامانی معمولا یه هفته قبل از در اومدن دنونت یه کم بداخلاق میشی که اینو میشه تحمل کرد ولی بدغذا بودنتو دوست ندارم.قهرسعی کن دختر خوب وصبوری باشیماچ

مامانی چون مهمون داشتیم زیاد وقت نکردم ازت عکس جدید بگیرم.فعلا چندتا عکس هنری یکی دوهفته قبلتو میذارم.ولی قول میدم بزودی باکلی عکس جدید بیام

شیطنت از چش سیات میریزه.عشوه از اون قدوبالات میریزهبغل

قربون قیافه مظلومت بشم مننیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مریم مامان عسل
28 دی 90 0:34




جانم مامان عسل کوچولو؟؟؟؟
Tina
28 دی 90 1:44
ای جونم! چقدر موشی عکس می گیره. دل آدم براش میره.


سلام تینا جون.مرسی عزیزم.منم دلم برا امید خوشگم میرهازراه دور میبوسمتون
مریم مامان عسل
28 دی 90 2:44
هیچی عزیزم. داشتم فکر میکردم این چشمای خوشگلو کجا دیدم؟!
هزار ماشاالله. خدا ببخشه بهتون.


مرسی مریم جان.چشماتون خوشگل میبینه.عسل شماهم خیلی ماهه.خدا حفظش کنه
مامان عسل
28 دی 90 8:55
سلام
دومين مرواريد عسل کوچولو ناز مبارک عکسها خيلي نازه ماشالا


ای جان مامان عسل.حال عسل شیرین من چطوره.اون لپای نازشو میبوسم
ابوالفضل
28 دی 90 15:30
مهسا مامان مرسانا
28 دی 90 18:31
سلام عزیزم...دومین مروارید عسل جون مبارک.......عاشق عکس های خوشگلش شدم....بوسسسسسسسسس....


مرسی مهسا جونم.لطف داری عزیزم
خاله سپیده
29 دی 90 10:17
سلام عزیز دل خاله خوبی؟دومین مروارید کوچولوت مبارک با عمو جون از دور می بوسیمت


سلام خاله گل وخوشگلم.عسلی هم صورت شماهاروازراه دور میبوسه ودرضمن دلش هم خیلی براتون تنگ شده.لطفا زود زود تشریف بیارین خونمون
مامان فرزانه
29 دی 90 17:37
سلام شراره خانم ممنون از پیامتون صنم خانم و عسل خانم خوبن خوشحال شدم از اشنایتون به خانواده سلام برسان روز خوش


سلام.من همچنین.ایشالله نی نی نازتونو بسلامت بدنیا بیارین
محمد
1 بهمن 90 12:48
رحلت حضرت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن( ع )و امام رضا (ع)برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد. التماس دعا
مامان نادیا و نلیا
2 بهمن 90 10:27
خدا حفظشون کنه دخترای نازتون رو....ممنون که بهمون سر زدین....


خواهش میکنم عزیزم.ممنونم.
مهسا مامان مرسانا
3 بهمن 90 17:59
من آپممممممممممم....زودی بیا
مهسا مامان مرسانا
4 بهمن 90 18:32
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
متین مامی ایلیا
4 بهمن 90 21:37
در اومدن دومین مرواریدت مبارک دخمل خوشکلم
قربون اون چشات


مرسی متین جان
محمد
5 بهمن 90 14:38
حلول ماه ربیع الاول بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد
مامان فرزانه
9 بهمن 90 15:19
سلام شراره خانم حالتون خوبه بچه ها خوبن ممنون از پیامتون به خانواده سلام برسان روز خوش.


سلام فرزانه جون.ممنونم عزیزم.همه سلام دارن خانومی.توهم به همسرت سلام برسون
نرگس
11 بهمن 90 8:59
سلام
خداییش قبول کن مظلومی به این بچه ها نمیاد همون که چشمارو ریز می کنن به آدم لبخند می زنن که کارشونو بکنن بهتره من عاشق بچه شیطونم
کاش اینجا پیشم بودی خاله یه مــــــــــــاچ آبدار ازت می کردم دلم حال میامد.


اره نرگس جون راست میگی بخدا.بهشون مظلومی نیومده.
قربونت برم خاله نرگس جونم.
ازطرف من راستینو ببوس