عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

عسل وخونه جدیدش

1390/11/22 12:32
نویسنده : مامان شراره
775 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم منو ببخش که ایندفعه دیر اومدم تا وبلاگتو اپدیت کنم.اخه یه کم سرم شلوغ بود ودرضمن مامانی معصوم وبابا جان ودایی وزن دایی وپسرگلشون پژمان مهمونمون بودن وبراهمین من نتونستم بیام وعکسهای جدیدتو بذارم.گل خوشگل کلی با پژمان دوست شده بودی وهمش دوست داشتی باهات بازی کنه.بابایی هم برات یه چادر خوشگل خریده که همه اسباب بازیهاتو توش گذاشتیم وفقط دلت میخواست یا صنم یا پژمان بیان تو چادرت وباهات بازی کننمژه

اینهفته مامانت کلی هم هنرمند شدهنیشخندوبرا سال ٩١ تقویم دیواری که عکس خوشگل خودت روشه رو درست کردم وبه فامیلها ودوستان یه دونه تقویم بعنوان عیدی هدیه میکنیم. میخواستم  تقویمهایی رو که درست کردم اینجا بذارم ولی نمیدونم چرا اپلود نمیشن.ولی به محض اینکه درست شد حتما تقویمهاروهم میذارم

حالا بریم سراغ عکسهای خوشگلت

بازم عکس حمام رفتنت که عکسهارو بابا جان(بابا بزرگت) گرفتن

عسل وخونه جدیدش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله سپیده
22 بهمن 90 20:32
سلام عسل گلمممم خوبی؟خونه تازت مبارکه عزیز دلم .بازم مثل همیشه ناز و خوشگلیییییییییی


مرسی خاله سپیده گل.همیشه به عسل لطف داشتی وعسل هم خیلی خیلی ودستتون داره.هم شمارو هم عموی خوش تیپشو
Tina
23 بهمن 90 6:36
ای جان! اون صورت گردشو خوش اخلاق آب بازی رو هم دوست داره.


ممنونم تینای گلم.همیشه به خودم وعسل لطف داری گلم
مامان عسل
23 بهمن 90 9:33
اي جونم عسل ناز که انقدر شما شيرين خوردني هستي ميشه منم دعوت کني بيام تو خونه چادريت بازي مامان عسل جون منتظر عکس تقويم ها هستيم يادتون نره حتما بزارين ها


مرسی مامان عسل خوشگله.خاله جون اگه میشه عسل جیگر خودتون بیارین خونه ما تا با عسلمون خونه بازی کنن
دخترک
23 بهمن 90 13:22
وااااااااای عاشق عکس دستاش شدم با اون لاک خوشگلشششششششش
دمپاییاشم نازه ایشالا ترسش میریزه


مرسی عزیزم.
مامان فرزانه
25 بهمن 90 14:12
مهسا مامان مرسانا
1 اسفند 90 12:53



مرسی مهسا جان