عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

عسل بانو.شیرین بانو

تقویم عسل بانو

1390/11/29 2:07
نویسنده : مامان شراره
660 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره تونستم تقویمهایی روکه خودم برا عسلی درست کرده بودم رو اینجا بذارم.

ازپریسا جون مامان صهبا وصدرا هم بینهایت ممنونم که تودرست کردن تقویمها خیلی کمکم کرد

 

 

چون سایتی که ازاونجا اپلودرو انجام میدادم تصاویررو قبول نمیکرد مجبور شدم سایز عکسهارو خیلی کم کنم.اگه یه کم ناواضحه ببخشید.واسه چاپ به اندازه کاغذ  A3 چاپش کردم وخیلی قشنگ و زیبا شده وهمه خوششون اومده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

پریسا مامی صدرا و صهبا
24 بهمن 90 22:36
سلام عزیزم خیلی عالی شده
فقط کاشکی عکس تقویم دومی را عوض کنی آخه خرگوش مال سال1390 است نه سال 91 . در کل خیلی خوب شده در وبلاگم قرار دادم. منتظر کارهای زیباتون هم هستم


ممنونم پریسا جان
مامان الینا
25 بهمن 90 0:05
خسته نباشید خوش به حال عسل جون که همچین مامان خوش سلیقه ای داره


بازم ممنونم ازلطفتون عزیزم
Tina
25 بهمن 90 5:09
تقویمش هم مثل خودش خوردنیه.


قربونت برم تینای گلم.روی ماه امیدو ازدور میبوسم
مامان فرزانه
25 بهمن 90 12:53
سلام شراره خانم بچه ها خوب هستن ممنون از پیامتون نه هنوز معلوم نشده اسم پسر میخوام دختر انتخاب کردم فرگل تو همون پستی که نوشتم نی نی من دختر یا پسر اسم فرگل خانم گفتم ولی تو اسم پسر موندم ممنون میشم کمک کنید روز خوش


سلام فرزانه جون.اره یادمه تواون پستت اشاره کرده بودی به اسم دختر
جشم اگه اسم قشنگی پیداکردم حتما بهت اطلاع میدم
محمد
25 بهمن 90 13:23
خیلی قشنگ شدن . تبریک


متشکرم ازلطفتون
مامان فرزانه
25 بهمن 90 13:49
سلام شراره خانم تقویم عسل جون قشنگه ولی من شنیدم امسال ساله نهنگه کاشکی پیش زمینش دریا و نهنگ بود انشاله زندگی عسل جون همیشه آبی باشه روز خوش.


اره عزیزم امسال ساله نهنگه.ولی چون من تازه کارم فقط اینقدر بلد بودم.ایشالله در اینده دوباره براش درست میکنم
مامان ثنا و ثمین
26 بهمن 90 21:04
سلام.دستتون درد نکنه.خوشگل شده.میشه منم راهنمائی کنید تا برای دخملیهام درست کنم


ممنونم عزیزم.
چشم حتما راهنماییتون میکنم
پریسا مامی صدرا و صهبا
27 بهمن 90 8:19
شراره جان آدرس تقویم دومی ات را برایم بفرست تا در وبلاگم بگذارم اینجوری نمی دونم چرا عکست کامل باز نمیشه. منتظر دیگر کارهات هستم

چشم عزیزم.
مامان آرتین
28 بهمن 90 14:24
ماشالا چقدر نازی عزیزم
خوشحال میشم به ما سر بزنین و تبادل لینک کنیم


سلام ممنون که به ما سرزدین.چشم حتما میا مپیشتون وبا کمال مییل لینکتون میکنم
مهسا مامان مرسانا
29 بهمن 90 17:38
ایول مامان شراره


قربونت برم مهسا جان.
مامان آرتین
30 بهمن 90 15:49
سلام مجدد به دخمل نازم
میشه اسم سایتی رو که با کمک اون تقویم رو ساختین به من بگین؟


چشم میام تووبلاگت برات میذارمش
ادرسش اینه
http://noruz1391.niniweblog.com/
مهسا مامان مرسانا
1 اسفند 90 12:52
مامان آرتین
1 اسفند 90 15:05
ممنونم خیلی خیلی لطف کردین
دخملی نازو ببوسین


خواهش میکنم.ممنونم عزیزم
مامانی فری
1 اسفند 90 23:18
سلام شراره جون بابا هنرمند خیلی جالب بود تقویمی که درست کردیییییییی منم میخوامممممممممممممممم


هنرمند شمایین مامان فری وماشالله به سلیقه شما
مامان عسل
3 اسفند 90 8:34
خيلي خوشگل شده آفرين به اين مامان هنرمند
مامان ثنا و ثمین
14 اسفند 90 21:20
سلام.راستی میشه ادرس این سایتی که تم تقویم فارسی رو داره بهم بدی.اونهائی که پریسا جون گذاشته همه فقط یک فصل رو دارن


چشم.میام تووبلاگ وادرسو میذارم